[sklug] Clanky, distribucia a tak vobec

Čtvrtek Únor 28 11:00:20 CET 2002

-> Ked je to uz na svetle sveta :)
-> Chcel som to nechat ako prekvapenie na lugcon...
-> Takze obsah CD je uz skoro spracovany, ale aj tak by sa zisiel niekto, kto
-> by mi pomohol stvorit este jedno CD :)
-> Mam uz aj krasne navrhnute obaly... Aby to neboli len suche CD.
-> Teraz by som to potreboval vytalcit. MEdia budu dnes kupene Takze o to sa
-> bat netreba a na CD sa ziadna zlava davat nebude.
-> Dovod je prosty, ked zlavim z 50 Sk za kus, tak z toho nebudem mat ani na
-> obed :) A to som si silubil, ze si za tu pracu doprajem poriadny...

myslel  som to tak ze zvysok by dosponzoroval sklug (ak to SR odsuhlasi)
ale ked to robis sam niet o com...

-> A druha vec nechcem roslisovat medzi clenmi a neclenmi. BTW. teiz som
-> neclen. Takze chcem aby to mali vsetci za tu fakt symbolicku cenu.

 Boost your system's speed by 500% - DEL C:\WINDOWS\*.*