[sklug] Kandidatka

Juraj Michalek xmichal5 na informatics.muni.cz
Čtvrtek Únor 28 12:39:30 CET 2002

Zdar!

Rozhodol som sa kadidovat!
Tu je kratucky dokument, ktory by mal obajsnit moje ciele:

Program kandidacie do rady SKLUGu (Juraj Michalek)

Hlavne ciele:
	1. Vytovrit prepojenia medzi organizaciami a SKLUGom.
	2. Ziskanie novych ludi
	3. Zlepsit prostredie pre vyvoj projektov

1. SKLUG ma pomerne silny ludsky potencial, ale chyba
   mu prepojenie s realnym svetom. Teda projekty,
   ktore bezia v ramci SKLUGu vyuziva len mala
   komunita ludi.

   Velku sancu vidim v spolupraci s Infovekom,
   ktory poriada skolenia a rozne akcie.
   V lete 2001 som sa zucastnil ako skolitel na
   skoleni ucitelov zakladnych a strednych skol.
   Ukazalo sa, ze vela ucitelov malo zaujem ziskavat dalsie
   informacie okolo linuxu.

   Zakladnou realizaciou tohoto ciela moze byt zverejnovanie
   informacii o akciach Infoveku na portale www.linux.sk.
   Hlbsia spolupraca by sa dala nadviazat prave v oblasti
   grantov, ktoru ma Infovek celkom dobre podchytenu
   a zmapovanu.

   Dalsim cielom je vytvorenie spoluprace so strednymi
   skolami na roznych projektikoch.
   Sklug by sa mohol spolupracovat napriklad s KSP (Korespondencny
   seminar programovania).

2. Ziskanie novych ludi.
   Toto bola jedna vec, ktoru SKLUG velmi podcenil.
   Velmi dobra prilezitost je ziskat prvakov na vysokych skolach,
   ktory prave skoncili strednu. Su to ludia, ktori maju velmi vela
   elanu a treba im len dodat motivaciu ;)

   Takze ako dalsi ciel je vytvorenie projektu, resp. niecoho
   podobneho, cim by bolo mozne ziskat mlade mozgy skor nez
   skoncia pri pive.

   Dalsia moznost je vybudovanie siete SKLUGU na strednych skolach,
   na podobnom prinicipe ako funguje KSP.
   Mam uz premyslene niektore projekty, ktore by sa mohli
   rozbehnut.

3. Zlepsit prostredie pre vyvoj projektov
   Tu nie je co riesit.
   Dodanie distribucii ludom, ktory maju o linux zaujem,
   aby sa nemuseli prekopat cez kadejake objednavky a podobne
   nezmyselne spomalujuce veci.

   Dodanie hardveroveho zazemia - mozno nieco na sposob
   ako sourceforge v malom :)

   A hlavne.... Je nutne prinutit ludi, aby dali o svojich
   projektoch vediet :)

To je tak v skratke, co by som chcel dosiahnut.

Ako zistit, ze nehovorim do vetra?

Tak jo:
Podarilo sa mi rozbehnut www.linux.sk
Nastartoval som portal games.linux.sk s tym, ze mam okolo seba team
ludi, ktori mi pomahaju.
Rozbehli sme obsadzovanie serverov :) Odkazmi na www.linux.sk.
Uz je ich pomerne dost :)

etc... :)

Pa :)

Enjoy :)

Georgik LastElf (Juraj Michalek)
Student Fakulty Informatiky na Masarykovej Univerzite v Brne

--
Out Of Control -- what is more?