[sklug] We want YOU!

Čtvrtek Únor 28 16:01:23 CET 2002

Dňa 28. feb 2002 o 12:04, Radovan Semancik napísal(a):

>                  Volby do Spravnej Rady SkLUGu
> A kedze kandidatov na posty do SR nikdy nie je dost (a teraz obzvlast),
> ktokolvek si myslite, ze by ste vedeli SkLUGu pomoct, PRIHLASTE SA
> PROSIM.

pretoze som momentalne osobne zaneprazdneny viac ako by mi bolo mile,
nestihal som priebezne sledovat debatu, takze ked sa veci maju tak, ze
padla verejna vyzva na kandidovanie, tak aj takto verejne sa hlasim k
tomu, ze budem mat zaujem kandidovat do buducej spravnej rady sklug-u,
ako jedna z mala "starych struktur".
aj ked som navrhoval aby kazdy kandidat mal akysi "volebny program" (vid
neautorizovany rozhovor pre linux.sk ;) ), zatial som si nic
nepripravil, aj ked predstavu mam, takze v kratkom case napisem a necham
na posudenie..

--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk