[sklug] We want YOU!

Milan WWW Pikula www na terminus.sk
Čtvrtek Únor 28 18:02:41 CET 2002

On Thu, 28 Feb 2002, Tibor Pittich wrote:

W>pretoze som momentalne osobne zaneprazdneny viac ako by mi bolo mile,
W>nestihal som priebezne sledovat debatu, takze ked sa veci maju tak, ze
W>padla verejna vyzva na kandidovanie, tak aj takto verejne sa hlasim k
W>tomu, ze budem mat zaujem kandidovat do buducej spravnej rady sklug-u,
W>ako jedna z mala "starych struktur".

a pripajam sa aj ja - ako som uz par ludom povedal, tiez chcem
kandidovat znova. ohladne 'volebneho programu'... veci, ktore chcem
realizovat a presadzovat suvisia s tym, co sa dialo v sklugu doteraz,
ich chcem nechat az na samotny lugcon (kde ostatne planujem dat
kazdemu kandidatovi priestor aby sa predstavil este pred hlasovanim
a nieco povedal) - chystam nan zhrnutie toho, co sklug spravil doteraz.

sucastou toho zhrnutia bude aj zoznam veci, ktore by sa mali riesit inak,
kde su rezervy a co treba robit naviac - a tuto cast chcem prebrat so
sucasnou SR, nech to je kompletnejsi pohlad. Takze po dohode s Futurem
dementujem;) aj jeho slub ze napise mail, a dame to dohromady spolocne.

zatial ahoj,

	Milan Pikula

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://fornax.elf.stuba.sk/~www, www na fornax.elf.stuba.sk