[sklug] tricka, druhy pokus ?

Čtvrtek Červenec 4 15:13:05 CEST 2002

ahojte

takze, ako som bol slubil obehal som dake reklamne spolocnosti,
zaujimali ma hlavne tie, ktore sa specializuju na vyrobu reklamnych
predmetov, hlavne triciek. suma, sumarum:
cena, za ktoru sa da zhotovit tricko z kvalitneho materialu aj
s kvalitnou potlacou (tak do 16 farieb maximalne) je velmi zhruba
a uplne maximalne do 200Sk/kus, samozrejme pri naklade > 200 kusov.
prave tych 200 kusov je taka hranica, ze sa to uz rapidne zlacnuje.
jednoduchym vypoctom dojdeme k tomu, ze na takyto naklad je potrebnych
maximalne 40000 Sk, co je nie maly peniaz. dovolil som si oslovit jednu
velku spolocnost, ci by nebola ochotna sa spolupodielat na takomto
financovani, zatial som bohuzial nedostal odpoved (v podstate na to som
cakal, ale uz je dlho, takze sa treba  pohnut aj bez toho zatial..)

aujima ma vas nazor na to mnozstvo a pripadnu marzu, ktora by ostavala
pre sklug a tych, ktory sa spolupodielali napriklad na tvorbe navrhu
(benco a phire).

apropo: konecny navrh je vystaveny na adrese:
http://www.linux.sk/images/clanky/tricka/tshirt.tar.gz (PSD)
ak ma niekto este napad na upravu, tak sem s nou, ale v zasade je to
ohlasovany navrh a myslim ze celkom pekny. v grafickom studiu samozrejme
to este upravia do finalnej podoby..

zaujala ma moznost nechat spravit aj mikiny (jedna spolocnost to robi,
maju vcelku slusne textilie na toto), tricka by mali byt vyhotovene na
znackovych trickach (no, hanesy to nebudu:) ) B&C.

--
Linux 2.4.18-19mdk
Mandrake Linux release 8.3 (Cooker) for i586