[sklug] tricka, druhy pokus ?

Sobota Červenec 6 00:51:31 CEST 2002

Dňa 05. júl 2002 o 22:41, Juraj Bednar napísal(a):

> Co je to za technologia? Lebo pokial je to sietka, tak CMYK (cize 4
> farby) tvoria cele farebne spektrum, cize vsetky farby reprezentovatelne
> v CMYKu.

toto neviem presne, ale bolo mi ukazanych asi x prikladov roznych, aj
znamych, spolocnosti, kde ta grafika bola pomerne dost zlozita a nebolo
to zjavne iba stvorfarebne. vyzeralo to ako by taka folia tam bola
nanesena. to ma ale problem s tym, ze v tom mieste to je nepriedusne, da
sa ale spravit aj tak ze je to priedusne v tom mieste.

--
Linux 2.4.18-19mdk
Mandrake Linux release 8.3 (Cooker) for i586