[sklug] tricka, druhy pokus ?

Jozef Novikmec novikmec na devil.lynx.sk
Pondělí Červenec 8 09:40:00 CEST 2002

Dňa So, 2002-07-06 at 00:51, Tibor Pittich napísal:
> Dňa 05. júl 2002 o 22:41, Juraj Bednar napísal(a):

> toto neviem presne, ale bolo mi ukazanych asi x prikladov roznych, aj
> znamych, spolocnosti, kde ta grafika bola pomerne dost zlozita a nebolo
> to zjavne iba stvorfarebne. vyzeralo to ako by taka folia tam bola
> nanesena. to ma ale problem s tym, ze v tom mieste to je nepriedusne, da
> sa ale spravit aj tak ze je to priedusne v tom mieste.

To znamena ze to nie je sietotlac ale nazehlovacka ak som to spravne
pochopil.

Ako pisal Juraj, keby bola technologia CMYK, tak su to len 4 farby.
Neviem sice ze ci sa tricka robia ako CMYK, lebo ked sme davali robit
tricka my (sietotlac) tak tam islo o to ze sme chceli dve farby a mohli
byt akekolvek.