[sklug] tricka, druhy pokus ?

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Pondělí Červenec 8 12:14:58 CEST 2002

On Mon, Jul 08, 2002 at 10:55:56AM +0200, Misu wrote:
> 1. Znacka/neznacka - to mi je dost jedno :) len nech to vydrzi...

Podobne, a nech je to prijemne na dotyk. :-)

> 2. Cena tricka = vyroba + 100 Sk pre sklug - co vy na to? ( clenovia len
> za vyrobu, prilaka to mozno novych clenov - mna nie :)) )

No, asi tak nejak, popripade tak, ze clen si moze zobrat
jedno tricko za cenu vyroby, druhe tricko s nejakym malym priplatkom
(povedzme 20-30 Sk), tretie si uz cele plati. Ak sa zvysia tricka,
tak si ich mozu objednat ostatni za cenu vyroby + 100 Sk.
Tych 100 Sk sa mi celkom pozdava.

Popripade mozeme spravit ceny v percentach.
  Clen 1. tricko za 100 % vyrobnej ceny.
  Clen 2. tricko za 105 % ...
  Clen 3. tricko za 110 % ...
  Neclen za 110 % ...
Chcelo by to ale odhadnut predpoklaadny zaujem podla toho,
ako bol zaujem o tricka z predoslych akcii. Myslim, ze webove
formulare sa uz nikomu nebude chciet vyplnovat dopredu,
kedze nam niekolko akcii stroskotalo.

> 3. Mikina - rulez :)

Tiez sa mi to paci, ale chcelo by to aspon nejake foto, ako to vyzera.
Aj ked s potlacou niecoho ineho. Ak mate niekto digitalny fotak,
tak by ste mohli nieco pofotit alebo nascanovat z nejakej predlohy.

> 4. Beee, ja scem hrncek :) (Future, nezabudol si na mna ?)

No comment. :-)

				SAL