[sklug] Re: tricka, druhy pokus ?

mavin mavin na pobox.sk
Pondělí Červenec 8 14:10:18 CEST 2002

zdravim,

ja len par slov co sa tyka technologie vyroby potlace na tricka.

v podstate su dva sposoby sietotlac a ofsetova tlac.
ofsetova tlac je nieco na sposob nazehlovaciek. na mieste potlace su
tricka nepriedusne, ale na druhej strane je mozne tlacit v dobrom
rozliseni a v lubovolnej farebnej hlbke. je mozne nechat si vytlacit
na tricko vlastnu fotku a pod... (videl som vytlacene rozne kvetinky a
vyzeralo to celkom dobre...) drobnou nevyhodou je vyssia cena

sietotlac moze tlacit s obmedzenym poctom farieb, ale pouzite farby
mozu byt lubovolne. u nas napriklad je to sedem farieb + farba
podkladu (pocet zavisi od stroja...). v praxi to znamena ze na
vytlacenom obrazku mozete naratat sedem farieb alebo odtienov...

takze v podstate sa musite rozhodnut ako to ma vyzerat a uvidite ci si
vystacite s par i ked lubovolnymi farbami...

ps: som admin a nie farbiar, takze sa ospravedlnujem za pripadne
    fakticke chyby, ale v principe by to malo byt v poriadku...

--
S pozdravom,
 mavin