[sklug] tricka, druhy pokus ?

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Pondělí Červenec 8 19:11:57 CEST 2002

Ahojte,

>Popripade mozeme spravit ceny v percentach.
>  Clen 1. tricko za 100 % vyrobnej ceny.
>  Clen 2. tricko za 105 % ...
>  Clen 3. tricko za 110 % ...
>  Neclen za 110 % ...

Zase to neprespekulujte - IMHO je rozumna cena pokryvajuca naklady,
nieco pre LUG a nieco pre tych, ktori s tym budu mat robotu. Clena/neclena
by som sem snad ani netahal - ak si niekto kupi tricko za 200, tych 20 Sk
navyse pre LUG ho nezruinuje.

Pravdu povediac si myslim, ze by clen mal mat pred neclenom vyhody
tykajuce sa "vznesenejsich" veci, ako su zlavy na tricka a obavam sa pristupu
typu "clenske sa mi musi vratit na inych materialnych vyhodach". Zlava na
Lugcon je OK, tam ide o vzdelanie a vzajomnu pomoc, ale tricka by som
radsej videl na normalnom "komercnom" zaklade typu naklady plus primerany zisk.