[sklug] tricka, druhy pokus ?

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Středa Červenec 10 09:52:58 CEST 2002

On Thu, 2002-07-04 at 15:13, Tibor Pittich wrote:

> aujima ma vas nazor na to mnozstvo a pripadnu marzu, ktora by ostavala
> pre sklug a tych, ktory sa spolupodielali napriklad na tvorbe navrhu
> (benco a phire).

A co takto nechat to robit niekomu na komercnej baze?
Povedzme chalanom z geekstore.sk?

Cenovu politiku by som potom kludne nechal na nich, co daju zadara a co
nie. Podla mna by sa taketo veci mali outsorceovat, SkLUG nie je
komercna organizacia ktora distribuje tricka ale je to obcianske
zdruzenie.

Potom by mozno bolo mozne dat spravit aj mikiny aj salky aj cokolvek, ak
by to bolo aspon trochu komercne zaujimave. A navyse, ak s tym ludia
maju mat problemy a budu tomu venovat cas a robit koli tomu uctovnictvo
atd. tak nech si za to nahodi rozumny rabat. Potom (ked sa zaplati tlac)
moze vyplatit 'tantiemy' aj autorom grafiky, atd.

Co ty na to, Juraj?

BTW, ja by som celkom rad videl 'Perl camel' tricko, ked nam nasa
'stara' tlaciaren triciek nejako vydochla. A tych 300-400 Sk by som za
to kludne dal.

--
                          Ing. Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                      Senior Project Manager, Business Global Systems