[sklug] tricka, druhy pokus ?

Misu misu na ns.ipg.sk
Středa Červenec 10 12:28:15 CEST 2002

On Wed, 10 Jul 2002, Juraj Bednar wrote:

> Ahoj,

> [deleted]

> uz na tom pracujeme :). Momentalne vyberame dodavatela, zatial ideme
> robit tricka take, aby sme nekonkurovali tomu sklugovemu. Zavisi od
> toho, ako velmi sa oplatia mensie mnozstva, radsej by sme vyrobili
> viacej roznych druhov, ale ak to nepojde, tak par napadov mame.

Juraj potesil si ma :) Jednak tou salkou :) A jednak tym, ze si sa do toho
pustil :) Len dufam, ze na kazdej s tych veci nebude www.geekstore.sk :))
Akoze nie ze by bola reklama zla, ale ten hrcek by som bral bez url :)

> Salky su tiez in progress, ostatne veci zatial neplanujeme. Ak mate
> nejaky vhodny napad na grafiku (300dpi, ziadne 120x100 pixelove
> obrazky), kludne mi napiste sukromny mejl.

No neviem na kolko by bolo mozne tlacit ascii art :) ale ak by to slo tak
by som mal par kuskov, co bi bili na tricko :))) A tam je velkost
nepodstatna, zavisi od fontu na kktory to prevedies :))) A myslim, ze by
to mohla byt zaujimava alternativa ku klasikym obrazkom...
--
                                                  .  .