[sklug] Mam iba jednu otazku

Neděle Červen 9 01:48:19 CEST 2002

Dňa 08. jún 2002 o 22:40, Marek Scholtz napísal(a):

> Neviem ci je to vhodne pisat na tento e-mail, ale moja otazka je ci sa
> chystaju aj tento rok tricka z Linux tematikou

nie je to nevhodne, ak sa otazka tyka "druheho kola" prvej _nepodarenej_
akcie ohladom spomenutych triciek. po pouceni chybami z "prveho kola" by
mohol snad byt vysledok lepsi. takze ak by bol zaujem o nico podobne
pripadne sa moze skusit zorganizovat nieco taketo.
v tejto suvislosti by sa naskytla otazka: "myslite si, ze by mohli mat
uspech aj akesi upomienkove predmety s linux tematikou?". myslene su
napriklad salky, podlozky pod mys, proste klasicke propagacne veci,
ktore robi kazda reklamna agentura.

--
Linux 2.4.18-16mdk
Mandrake Linux release 8.3 (Cooker) for i586