[sklug] Mam iba jednu otazku

Misu misu na ns.ipg.sk
Pondělí Červen 10 09:08:07 CEST 2002

Co sa mna tyka, tak by som bol tiez za nejaky ten hrncek ci tricko :) Jop
a samozrejme aj nejaku tu nalepku, aby som si na NB mohol prelepit to
"Designed for MS Windows" :)

A este nieco pre tych - "som slovak". Podla mna bolo pekne aspon to ze sme
mali nejake tricka tam, a ze nam ich u susedov este dali aj so zlavou :)
Samozrejme, ze je smutne, ze nevieme vyrobit par vlastnych triciek, ale o
tom uz debata bola... PRoste moc vela ludi sce moc veci a moc malo snich
to aj dokonci... Potom je bordel, kopec sklamanych ludi, a na zaver nechut
orbit nieco podobne... To bolo tak na zamyslenie...

Tot vsjo

--
                                                  .  .