[sklug] Mam iba jednu otazku

Pondělí Červen 10 16:13:53 CEST 2002

Dňa 10. jún 2002 o 12:04, Stanislav Marek napísal(a):

> hlasim sa dobrovolne :-)) len by som nerad rozhodoval o designe alebo kvalite
> triciek (/gramazi)

nic v zlom, ale uz som rozbehol kontakty na spolocnosti, ktore sa
reklamnymi predmetmi a ich vyrobou zaoberaju.
beriem si tym padom na seba bremeno akcie "reklamne predmety s linux
tematikou". toto bude presne vec, za ktorou bude treba asi trosku viac
pobehat a povybavovat osobne, co som sa zaviazal vo svojom "volebnom
programe"
ty stano, ten cas co usetris nemusenim vybehavania takychto veci by
si mohol investovat do toho na co cakame uz nie jeden tyzden. dodaniu
dokumentov ohladom posledneho lugconu, volieb, hlasovani a tak...

p.s.: To: Vojto Zachar- signatura je taky kratky popis systemu z ktoreho
mailujem, jeho verzia, jadro, uptime a tak;) v poslednom case je to
pomerne oblubeny obsah signatury (dynamicka signatura), tak som si
zasurfoval na modnej vlne aj ja :)

--
Linux 2.4.18-16mdk
Mandrake Linux release 8.3 (Cooker) for i586