[sklug] napad

klokan klokan na klokan.sk
Úterý Červen 25 16:35:46 CEST 2002

On Tue, Jun 25, 2002 at 04:21:13PM +0200, Ing. Jan ONDREJ wrote:

> Ano? A poskytuje ho aj pre Linux? Alebo len pre Winsrot?
> Ak len pre winsrot, tak mi poskytne aj winsrot zadarmo? :-)

// v ziadnom pripade sa nechcem zastavat M$

opat sa mozeme dotknut volneho pristupu...akonahle budu informacia vylucne
v elektronickej podobe, tak bude volny pristup problematicky, pretoze
potrebujeme nielen ten m$ word (viewer), winsrot, ale aj samotny HW. T.z.
ze cloveku, ktory nema peniazky na PC nebude umozneny volny pristup k informaciam?

klokan

--
klokan na klokan.sk

WWW: http://www.klokan.sk
IRCNET: #slovakia #slovensko
ICQ: 28388895

"No harm ever came from reading a book."