[sklug] napad

Misu misu na ns.ipg.sk
Středa Červen 26 09:59:35 CEST 2002

On Tue, 25 Jun 2002, Juraj Bednar wrote:

> Ahoj,
>
> mozem spravit, ale imho ,,nasim'' to hovorit netreba.

No myslim, ze to, ze esistuje nejaky ten free format kazdy vie :)
Ale uplne do podrobnosti sa asi moc ludi nedostalo :) TAkze keby sa to
zobralo zosiroka - teda skor ako prehlad, a konkretizovalo by sa na zaver
na poziadanei publika, myslim, ze by si v tom kazdy nieco nasiel. Dlasia
vec, ktoru by tam slo zakomponovat je ako prejst s propietarnych formatov
na free - riesenia nahrady, konverzie atd... Toto je stale rpe moc ludi
spanielaska dedina... Vidim akolo seba, ako ludia niekedy cumia na moje PS
s wordowskymi dokumentami pod linuxom :)

> to som navrhoval :)

Sorry cital som to dost sporadicky...
--
                                                  .  .