Ako platit clenske (was :[sklug] Clenske: stanovisko SR)

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Pátek Březen 1 01:08:40 CET 2002

Ahoj,

> Ucet v Postovej banke stale funguje a vzhladom na to ze su k nemu spravene
> skripty na parovanie platieb, je to stale preferovany ucet.
> Uz vyse roka mame ucet v Tatrabanke a mame aj Tatrapay, ale stale
> nikto nema cas aby to rozchodil (najprv ja, potom Juraj a momentalne sa
> tomu  asi nikto nevenuje).

Moj spoluziak pAmela z matfyzu sa podujal, ze prekope cely ten
registracny system. Do lugconu to urcite nestihne, ale skusi to spravit.
Ja tam k tomu s nim dobarlim ten tatrapay.

Robo: Dalo by sa ti nachvilu prist na siet a vysvetlit nam, ako to
doteraz funguje?

 Juraj.