Proceduralny navrh WAS: Re: [sklug] Vyska clenskeho? & valna hromada

Misu misu na ns.ipg.sk
Pátek Březen 1 08:12:39 CET 2002

On Fri, 1 Mar 2002, Robert Dobozy wrote:

> On Wed, 27 Feb 2002, Juraj Bednar wrote:
>
> Juraj,
>
> Zaujimavy napad. Bohuzial nie vsetci su schopni rozpravat pred velkym
> mnozstvom ludi :-). To ma privadza na myslienku o ktorej sme sa pred par
> rokmi bavili a to spravit webovu databazu znalosti.
> Otazka je, ako zarucit aby to ludia nezneuzivali a nevypytovali sa stale
> dokola tie iste zakladne otazky tych 10-tich chudakov co sa rozhodnu
> zverejnit tam svoje mena ...
>
> Robo

K tomuto na papada, ze by to mohlo byt nieco ako spravit mail aliasy napr.

ldap na linux.sk || ldap na sklug.sk

A to by proste mohlo byt dorucovane odbornikom na ldap, vsetko co by sa
prekonzultovalo by sa mohlo potom zverejnovat na inete ako archiv.
Myslim, ze to by nebol problem.

                                                      Misu