[sklug] Clenstvo v SkLUGu

Čtvrtek Březen 7 10:31:32 CET 2002

-> W>Informujte ma prosim o akciach, ktore poriadate. Len nahodou som zistil, ze bude vikend Linuxu na CHTF 9.-11.3.2002, na ktory samozrejme pridem.
->
-> POZOR, tento krat to bude na FMFI UK, cize ludovo matfyze.
->
-> o akcii informujeme cez mailing list - v buducnosti asi spravime
-> individualnu notifikaciu pre tych, ktori si to budu zelat.

Dobry napad. Odporucamm, ak sa urobi toto, urobit aj notifikaciu ohladom
platenia clenskeho, nech si to zase neuvedomim az o mesiac neskor...

 "Where do you want to go to die?" [Microsoft]