[sklug] Databaza clenov a platenie clenskeho

Středa Březen 13 09:07:23 CET 2002

-> konecne som ako-tak vycistil databazu clenov a zadal VSETKY 4 platby,
-> ktore prisli tento rok. Zmazal som vsetkych ktori nezaplatili ani tento
-> ani minuly rok. Ak som niekoho zmazal omylom, tak sa ospravedlnujem.
->
-> Ak sa chcete stat clenmi sklugu (bez ohladu na to ci chcete zaplatit
-> prevodom alebo v hotovosti az na VZ) a nie ste v zozname, tak sa prosim
-> zaregistrujte. Ulahcite a zrychlite tym pracu tym nestastnikom, ktori budu
-> neskor zadavat platby do databazy.

imho, keby chodila notifikacia ze treba zaplatit clenske, urcite by
zaplatilo viac ludi a/alebo (v mojom pripade) skor... nie ze by som rypal ;)

 Linux IS user friendly, it's just selective who its friends are...