[sklug] Databaza clenov a platenie clenskeho

Čtvrtek Březen 14 11:37:11 CET 2002

-> > imho, keby chodila notifikacia ze treba zaplatit clenske, urcite by
-> > zaplatilo viac ludi a/alebo (v mojom pripade) skor... nie ze by som rypal ;)
->
-> mas pravdu. Minuly rok som to posielal osobne a uspesnost platenia bola o
-> dost vyssia. Tento rok to nemal kto spravit. Skript by samozrejme bodol,
-> ale momentalne to je jedna z najnizsich priorit.

;) jedna z veci qoli ktorym som sa hlasil do SR...
prinajmensom to dajte vediet ludom ze sa to nestiha...
 99 percent of lawyers give the rest a bad name.