[sklug] Logistika SkLUG

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Pátek Březen 15 09:51:20 CET 2002

Hej matfyzaci,

Otazka 1: je v blizkosti prednaskovych sal na FMFI nejaky cez vikend
otvoreny bufet, pripadne aspon automat na najbeznejsie pouzivane drogy
(tym nemyslim marisku :-)), alebo si treba proviant doniest?

Otazka 2: je v blizkosti miesto vhodne k obedu schopne pojat tu bandu?
Pokial sa pojde do mesta, hodina a pol bude stihatelna len tak-tak.

Otazka 3: popiste niekto konkretne, ako sa da k MFF dostat autom -
to uz neviem ani ja, kedze ked som do tych priestorov chodil,
cesty vyzerali uplne inak. Z tej mapy napr. nie je zrejme,
ze pri prichode z mosta Lafranconi sa na Ilkovicovu odbocit
pokial viem neda (alebo da)?