[sklug] Logistika SkLUG

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Pátek Březen 15 12:03:27 CET 2002

Stanislav Meduna wrote:

> Hej matfyzaci,

Ja som sice antimatfyzak (elektrikar), ale na niektore otazky mozem
kvalifikovane odpovedat.

> Otazka 1: je v blizkosti prednaskovych sal na FMFI nejaky cez vikend
> otvoreny bufet, pripadne aspon automat na najbeznejsie pouzivane drogy
> (tym nemyslim marisku :-)), alebo si treba proviant doniest?

Bufet asi otvoreny nebude, ale automaty tam myslim su. Matfyzaci ale
iste odpovedia kvalifikovanejsie :-)

> Otazka 2: je v blizkosti miesto vhodne k obedu schopne pojat tu bandu?
> Pokial sa pojde do mesta, hodina a pol bude stihatelna len tak-tak.

Do ziadnej v okoli sa vsetci nezmestime, ale zase je ich tam vcelku
dost:

Rovno pod matfyzom:
------------------

Koliba slovakia - slovenska koliba, prijemna, rozumny vyber, troska
vyssie ceny. Nevyhoda je ze tam obsluhuje jeden clovek a su
poooomaaaallyyyy ... ale varia dobre.

Mlynska dolina (cca 10-15 min peso z matfyzu)
--------------

Alibaba - krcmoid priamo na konecnej 39, maju tam kebab, falafel a
podobny arabsky fastfood, (BTW, mne ten Alibabacky kebab chuti :-)

Sole grill - krcmoid medzi konecnou 39 a cintorinom, maju tam kadejake
balkanske nezmysly (tiez fastfood)

39 - Krcma, jedlo dnuka nemaju, ale obcas byva pred krcmou otvoreny
stanok kde maju bagety a myslim aj ine fastfood veci

Kuki - okienko s lavickami, maju tam langose. A aj mi vcelku chutili kym
som ich nejedol kazdy den :-)

Sklenik - gumene hamburgery a hotdogy, ale hladny clovek zje vsetko :-)

Sole II (alebo ako sa to vola) - v 'rozkroku' medzi cestou na Mladost a
Sturak. Pokial viem davaju tam teple jedla bufetovym sposobom. Ja som
tam uz nejedol, je to relativne nove.

Palmira (aka 'Alibaba de luxe') - krcma vedla 39, robia tam pizzu (aj
ked to nie je ziaden zazrak da sa jest) a arabske speciality. Vcelku
pohoda.

Na Sturaku su este dva bufety, aspon v jednom maju tiez nejaky zakladny
fastfood.

Karlova ves (cca 15 min peso z matfyzu)
-----------

Viecha u Kadnara - viecha/restauracia v liscom udoli. Velmi prijemna,
dobre jedlo, priaznive ceny. Vyber je ale trocha obmedzeny a obsluha im
trva dooooost dlho.

Camel pub - krcma oproti shellke. Maju tam pizzu, ale zda sa mi ze je to
taky ten 'mikrovlnkovy' system pecenia pizze ;-)) ... ceny si uz
nepametam.

Restauracia Riviera - pri odbocke na Devin. Velmi prijemna restauracia
vyssej kategorie. Ceny tomu zodpovedaju :-) ... ale varia dost dobre a
myslim ze aj dost rychlo.

Ostatne (pre tych co maju auto)
-------

Restauracia Petra - za pumpou Transpetrol smerom na Patronku, cca 5 min
autom. Nikdy som tam nebol, ale pocul som ze je fajn.

Pizzeria Romantica - pod horskym parkom, cca 8min autom, trocha
zastrcena. Vyborna pizza (skutocne vyborna!)

... v oblasti pod horskym parkom je este niekolko podnikov ... ale
myslim ze toto uz staci :-)

> Otazka 3: popiste niekto konkretne, ako sa da k MFF dostat autom -

Smer od Nitry:

Vlezies do Blavy pri zlatych pieskoch a pojdes rovno, rovno, staaale
rovno az po zeleznicnu stranicu. Tam odbocis doprava, smerom na Brno.
Vylezies na kopec a zacnes zliezat z kopca. Tam je semafor a prechod pre
chodcov.
Skratka: Tesne za tym semaforom je uplne nenapadna odbocka doprava,
pojdes tade. Ta ulica ma len cca 20m, potom je neprehladna krozovatka na
ktore odbocis do lava. Tam je hned dalsi semafor, pojdes rovno. (toto
cele bolo treba preto, ze na patronke sa neda odbocit do lava).
[za Patronkou] Potom pojdes stale rovno, okolo ZOO az uvidis budovu
televizie po pravej strane. Tam sa zaradis do pruhu ako keby si
odbocoval do prava, smerom hore na most. Vylezies na ten most, tam je
krizovatka. Ale neodbocis na nej, pojdes rovno.
[pod FEI] Hned za to krizovatkou, cca 20m je odbocka do prava, prudko
hore do kopca. Pojdes tade. No a potom uz len pojdes stale po tej ceste
rovno (no, rovno ... ako sa ti bude dat) az po pravej strane uvidis
matfyz.

Smer od Brna:

Vojdes do Blavy po dialnici, pojdes stale rovno, Na 4. svetelnej
krizovatke (pri takej novej vysokej budove na pravej sprane) odbocis
doprava. Dalej postupoj podla predchadzajuceho navodu [za Patronkou].

Smer z Petrzakly:

Uloha: dostat sa na most Lafranconi (smer Brno). Na jeho 'civilizovanom'
konci, odbocit doprava. Je tam smerovka 'Mlynska dolina'. Potom rovno az
na dalsi nadjazd (most cez cestu), tam je krizovatka. Na nej pojdes do
lava, prejdes cez nadjazd a potom zase do lava (pozor stopka). Pokracuj
dalej [pod FEI].

Ryclost merajvaju:
na Zlatych pieskoch (myslim ze v oboch smeroch)
pri ZOO v oboch smeroch
na moste Lafranconi biely WV Golf (VR6, ta masina ide aspon 250km/h,
neda sa jej ujst) :-)

Pred patronkou na tom prechode pozeraju kto prechadza na cervenu a pod
FEI na krizovatke obcas kontroluju kto nezastane na stopku.

Hope this helps :-)

--
                            Ing. Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                         Project Manager, Business Global Systems a.s.