[sklug] Logistika SkLUG

Pátek Březen 15 12:43:01 CET 2002

On Fri, Mar 15, 2002 at 09:51:20AM +0100, Stanislav Meduna wrote:

> Otazka 3: popiste niekto konkretne, ako sa da k MFF dostat autom -
> to uz neviem ani ja, kedze ked som do tych priestorov chodil,
> cesty vyzerali uplne inak. Z tej mapy napr. nie je zrejme,
> ze pri prichode z mosta Lafranconi sa na Ilkovicovu odbocit
> pokial viem neda (alebo da)?

Cestou cez Lafranconi z Petrzalskej strany, hned za Dunajom odbocit
doprava. Nasleduje ypsilonka na tej rovno. Cesta prudsie klesa a
nasledne stupa, odbocit dolava na most. Z mosta odbocit znovu dolava.
Za zastavkou autobusu je odbocka do prava (Ilkovicova ulica). Vystverat
sa do kopca. Prva odbocka ide ku FEI, treba ist rovno. Potom ide zakruta
doprava. Dalsia ypsiloka, treba ist doprava (rovno sa ide k Prirodnym
vedam). To sa uz ide do mierneho kopceka a na konci sa treba rozhodnut,
kam to zaparkovat.

Dufam, ze to bolo dostatocne vycerapavajuce. Existuje aj cesta z druhej
strany. Ale myslim, ze jeden popis staci. Ak by niekto velmi chcel mozem
mu to poslat sukromne.

PS: Ak si niekto vsimne nejakej chyby upozornite na to. Isiel som tou
cestou naposledy asi pred pol rokom. Aj to som isiel na FEI.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...