[sklug] Logistika SkLUG

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Pátek Březen 15 13:08:25 CET 2002

Ahojte,

> Otazka 1: je v blizkosti prednaskovych sal na FMFI nejaky cez vikend
> otvoreny bufet, pripadne aspon automat na najbeznejsie pouzivane drogy
> (tym nemyslim marisku :-)), alebo si treba proviant doniest?

no, ako sa to vezme, bufet na 99% otvoreny cez vikend nie je, najblizsie
su asi mlyny, kde sa aj cez vikend da co-to pokupit, je to par minut
peso.

Automaty su, takze minimalne nealko a kava sa daju kupit za drobne.

> Otazka 2: je v blizkosti miesto vhodne k obedu schopne pojat tu bandu?
> Pokial sa pojde do mesta, hodina a pol bude stihatelna len tak-tak.

no, budeme sa musiet rozptylit, miest je viacej.

> Otazka 3: popiste niekto konkretne, ako sa da k MFF dostat autom -
> to uz neviem ani ja, kedze ked som do tych priestorov chodil,
> cesty vyzerali uplne inak. Z tej mapy napr. nie je zrejme,
> ze pri prichode z mosta Lafranconi sa na Ilkovicovu odbocit
> pokial viem neda (alebo da)?

Uffff, toto je pre mna tazke. Podla mna bud sa pretunelovat cez liscie
udolie priamo k matfyzu alebo zastat na mlynoch (pri STV).

 Juraj.