[sklug] Zhodnotenie 6. v?kendu s Linuxom

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Úterý Březen 19 10:49:27 CET 2002

Juraj Michalek wrote:

> Navrhoval by som, aby sa prednasky bud casovo natiahli.

Nie je velmi realne. podla mna 45min na prednasku je tak akurat
(vacsinou na konferenciach dokonca prednasky nebyvaju dlhsie ako 30min).
+ 15min priprava a diskusia dava 60min cyklus. A tak bol aj planovany
program.

> Pripadne ak ma niekto dlhsiu prednasku, aby ju rozdelil do
> dvoch blokov, napr. po 45. minutach.

Toto je uz rozumnejsie. A tak som to aj navrhoval, len nikto sa toho
nechytil.

--
                            Ing. Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                         Project Manager, Business Global Systems a.s.