[sklug] Re: [sklug] Zhodnotenie 6. v?kendu s Linuxom

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Úterý Březen 19 13:58:50 CET 2002

Ahoj,

> Chcel by som ho poziadat, aby napisal
> par zakladnych bodov o tom ako tvorit prednasku
> a comu sa vyvarovat.

No, ja sa zase nepovazujem za takeho profika, aby som mohol
ludi ucit robit dobre prednasky (poznam vela lepsich odo mna),
ale skusim nieco spisat a postnut hoci na www.linux.sk. Skor
ako zaklad pre diskusiu, ako fixne pravidla.

Ked uz sme pri profikoch, ak budete mat niekedy prilezisost,
nenechajte si ujst pana menom Don Box. Prednasa sice povacsinou
o MS veciach, ale kod pise v emacse, pouziva command-line
a jeho vztah k MS najlepsie ukazuje legendarna prihoda,
ked mu raz na nejakej konferencii prikazali, ze musi mat
na sebe len tricko Microsoftu. Prisiel na podium v dlhom
tricku, otocil sa zadkom k publiku, ohol sa a vsetkym bolo
zrejme, ze ma na sebe skutocne _len_ tricko MS :-)

U neho je ta spravna kombinacia herectva a znalosti - videl
som ho asi trikrat a vzdy to bola prednaska obsahom
aj formou na urovni.