[sklug] Re: [sklug] Zhodnotenie 6. víkendu s Linuxom

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Úterý Březen 19 14:22:57 CET 2002

Ahoj,

> Nie vsetci. Musim sa niektorych ludi zastat :-)

Samozrejme ze nie vsetci - bolo aj vela dobrych prednasok.

> Ak by niekto (napr. ty?) prejavil aspon nejaku aktivitu a dokazal
> pozicat lepsie projektor ako ten muzealny exemplar co sme mali, tak by
> tam taka tma byt nemusela.

Bohuzial - myslel som na to, lenze ja by som s nim musel cez
hranice a to s masinou za stvrt miliona nie je uplne jednoduche.

Neexistuje firma, ktora take v SK poziciava?

> Dohodni sa s novou SR :-)

:-)

> Nepomozes si. Linuxova komunita nie je 100% profesionalna a vidiet to
> bude stale. Ak by sa do programu dostali len prednasky od
> 'profesionalov', mame ich asi tak 8 a stale prednasaju rovnaky ludia. To
> by casom takmer urcite viedlo k poklesu kvality prednasok. Nemyslis?

Skor by som chcel ludi doviest k tomu, aby sa k tej profesionalite
prepracovali, nez vopred vyberat prednasajucich, to by naozaj
nemalo zmysel. Lenze vidis to sam - padne tu vazne mysleny
argument, ze "a kazdy sme nejaki, a niektori neviem vstat tak
skoro, aby sme stihli docestovat na MFF s predstihom".
Z toho som proste znechuteny. Objektivna pricina sa moze
prihodit vzdy, ale toto?

> Ale, budete ochotny zaplatit 500-2000 Sk ucastnicky poplatok?

500 Sk ano, 2000 Sk iba v pripade konkretneho programu
z mojej zaujmovej oblasti. Ale uznavam, ze to asi nie je pripad
vacsiny ucastnikov :-)

> Alebo nechcete poplatok, chcete pocuvat 20% technickych
> prednasok a 80% marketingovo-obchodnych?

Marketingovo-obchodna prednaska tykajuca sa linuxu a linuxovych
aplikacii prednasana clovekom, co o veci nieco vie, by mi urcite
nevadila a rad by som ju videl. Samozrejme nie 80%.

Ked uz sme pri tematickej naplni, mozno by nebolo zle urobit
aj menej technicky lugcon. Nie nutne obchodny, ale proste
nielen pre guruov, ktori chcu byt este vacsimi guruami :-)