[sklug] Re: [sklug] Zhodnotenie 6. v?kendu s Linuxom

oozy oozy na mail.muni.cz
Úterý Březen 19 16:10:16 CET 2002

On Tue, Mar 19, 2002 at 02:22:57PM +0100, Stanislav Meduna wrote:
> Skor by som chcel ludi doviest k tomu, aby sa k tej profesionalite
> prepracovali, nez vopred vyberat prednasajucich, to by naozaj
> nemalo zmysel. Lenze vidis to sam - padne tu vazne mysleny

Suhlasim, Stano ma pravdu, ze najednu stranu by si mali dat prednasajuci
vacsi pozor (prednasky si pripravit starostlivejsie), pretoze prezentuju
nielen SkLUG a Linux, ale aj sami seba.  Na druhu stranu asi nikto nechce
aby cely lugcon stratil celkom prijemnu, priatelsku atmosferu, ktoru ma.

> Marketingovo-obchodna prednaska tykajuca sa linuxu a linuxovych
> aplikacii prednasana clovekom, co o veci nieco vie, by mi urcite
> nevadila a rad by som ju videl. Samozrejme nie 80%.

Ja taktiez. Uskutocnena panelova diskucia z casti naplnila moju tuzbu sa
co-to dozvediet ako je to s tym open-sourcom v biznise a nebranil by som
sa dalsim informaciam.

> Ked uz sme pri tematickej naplni, mozno by nebolo zle urobit
> aj menej technicky lugcon. Nie nutne obchodny, ale proste
> nielen pre guruov, ktori chcu byt este vacsimi guruami :-)

Hm, nesuhlasim s tymi "guruami", po tomto lugcone (ako aj po
predchadzajucich) som opat pocul vyhrady voci urovni prednasok. Myslim, ze
sa netreba bat zdvihnutia latky a zaradenia aj trochu viac "advanced"
prednasok (o tomto uz dlhsiu dobu uvazujem a mam aj niekolko napadov,
takze je mozne, ze s nimi vyrukujem :-).

regards,
    oozy

-- Peter Kruty
#!/bin/bash -- require: bash gcc perl guile
perl -we "\$_ =\`guile -c '(display (list->string (reverse (\
string->list \\\"\$ARGV[0]\\\"))))'\`;sub{print}->(s/zoo/alh\
\n/i)" `echo "char a[]=\"Oozy\\n\";int main(){char*i;for(i=a\
;*i!=0;i++)putchar(0[i]);}"|cc -x c - -o $$&&./$$&&rm -f $$`;