[sklug] Re: [sklug] Zhodnotenie 6. víkendu s Linuxom

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Úterý Březen 19 16:56:00 CET 2002

Marek Grac wrote:

> radamsava,

>         taketo firmy existuju aj na slovensku a cena za prenajom
>         dataprojektoru je 4000-5000 Sk / den

Co nam dava minimalne 8000 Sk ... to je viac ako polovica z primu z
clenskeho SkLUGu za rok ... to je myslim nerealne

--
                            Ing. Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                         Project Manager, Business Global Systems a.s.