[sklug] Zhodnotenie 6. v?kendu s Linuxom

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Úterý Březen 19 17:12:44 CET 2002

Ahoj,

> Hm, nesuhlasim s tymi "guruami", po tomto lugcone (ako aj po
> predchadzajucich) som opat pocul vyhrady voci urovni prednasok.

Zaujimave, o ktore konkretne islo?

> Myslim, ze sa netreba bat zdvihnutia latky a zaradenia aj trochu
> viac "advanced" prednasok (o tomto uz dlhsiu dobu uvazujem
> a mam aj niekolko napadov, takze je mozne, ze s nimi vyrukujem :-).

Tu bude trochu problem s tym, ze v 45 minutach je tazke
urobit nieco advanced a nehovorit pritom k trom ludom, ktori
maju potrebny background a netreba im na zaciatku vysvetlovat
vychodzie podmienky.

Ja som pre buduci lugcon uvazoval s podrobnejsim prebranim
niektorej temy z terajsej prednasky (napr. testovanie) a/alebo
s programatorskym pouzitim XML. To druhe vidim prave
z tohoto hladiska ako trochu problem (predpokladom je aspon
zakladna orientacia v XML, DTD a.p.) a nie som si isty, ci
je to urobitelne - za nazory budem povdacny.