[sklug] Re: [sklug] Zhodnotenie 6. víkendu s

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Úterý Březen 19 19:46:00 CET 2002

Ahoj,

> Co nam dava minimalne 8000 Sk ... to je viac ako polovica z primu z
> clenskeho SkLUGu za rok ... to je myslim nerealne

OK, to je asi naozaj moc. Zrejme tu este nie je poriadna konkurencia -
vonku som videl slusny projektor aj za 130 euro na vikend...

Aj ked - kolko vlastne bolo ucastnikov? 50 Sk vstupne by mohlo velku
cast tohoto problemu riesit (vidim len ako spravodlive, pokial sa
na nakladoch lugconu podielaju jeho ucastnici a nie len clenovia,
najma nepritomni). Nemyslim si, ze by kvoli tomu prislo vyrazne menej
ludi (to su len dve piva, nie 20 :-))).