[sklug] Re: [sklug] Re: [sklug] Zhodnotenie 6. víkendu

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Středa Březen 20 08:48:54 CET 2002

Ahoj,

> folia A4 kopirovanie => 6 Sk
> folia A4 laser => 9 Sk
> folia A4 atrament => 20 Sk
> folia A4 kopirovanie farebne => 9 Sk

Na tomto cone bolo +- 17 prednasok, co pri povedzme 25 foliach
na prednasku da dokopy okolo 600 folii. Platcami DPH asi
nie sme, takze cb folie vytlacene vo vlastnej rezii vyjdu
cez 6 tisic, farebne skoro 15 (podla krytia tiez este plus
naklady na toner).

Je dovod, preco firmy kupuju projektory za statisice...

> podla mna by to pri tych na kopirovanie/laser bolo zvladnutelne.
> vytlacit na laserovke by som to urcite zvladol, na kopirke mozno

BTW, kopirovat 600 folii je s velkym percentom kopirok
_riadna_ onania :-)