[sklug] Re: [sklug] Zhodnotenie 6. víkendu

Stanislav Marek stenzel na inmail.sk
Středa Březen 20 08:56:01 CET 2002

cafte
> Meotar nie (to radsej tento dychavicny projektor) - rukou pisane
> folie su obvykle hroza a pokial by sa mali tlacit, vyjde to
> dobra tisicka na jednu prednasku (inkjetove folie su svinsky
> drahe) a to nikto z prednasajucich nebude robit za vlastne.

uz som spominal, mam projektor, alebo ako nazvat zariadenie, ktore presvecuje
staticke a4 (NIE PRIESVITKY, aj ked si myslim, ze aj tie by sa dali podlozit
bielym papierom)

1. marx: umyjem ho aj ja, to nie je problem
2. problem je dostat ho z TN na miesto urcenia

stenzel