[sklug] plany do buducnosti ? bolo: Re: [sklug] Zhodnotenie 6. víkendu s Linuxom

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Středa Březen 20 09:27:32 CET 2002

Tibor Pittich wrote:
> mam skusenost s organizovanim dvoch lugconov, a akcii Compaq Linux road
> show a IBM @ Linux, takze myslim ze ucit sa nepotrebujem. potrebujem len
> podporu komunity (napriklad vo forme clenstva), aby bolo mozne
> prezentovat aj to v koho mene sa SkLUG prezentuje..

Ako som uz vela krat povedal, som stale ochotny si pripravit
prednasku/prezentaciu na akukolvek linuxovu akciu, aj
obchodne/marketingovu. V tomto mas moju podporu.

> rovnako mam v rukave (mozno je to prilisna
> utopia, ale poviem) snahu o dake miniprezentovanie linuxu v mediach, co
> zavana trochu marketingom, ale nech.

Ak bude treba pomoct s pisanim clankov, som ochotny tomu nejaky cas
obetovat.

Taktiez, nasa firma pouziva Linux a myslim ze je len spravne taketo
akcie podporit. Takze predbezne mozem slubit (rozumnu) financnu, popr.
organizacnu podporu.

--
                            Ing. Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                         Project Manager, Business Global Systems a.s.