[sklug] Re: [sklug] Zhodnotenie 6. víkendu

Marek Grac xgrac na informatics.muni.cz
Středa Březen 20 10:43:44 CET 2002

> uz som spominal, mam projektor, alebo ako nazvat zariadenie, ktore presvecuje
> staticke a4 (NIE PRIESVITKY, aj ked si myslim, ze aj tie by sa dali podlozit
> bielym papierom)
>
> 1. marx: umyjem ho aj ja, to nie je problem
> 2. problem je dostat ho z TN na miesto urcenia
	dokazem ho dostat do bratislavy, ak by to pomohlo.

m,
[ marek 'marx' grac / gerard ][  We are all apprentices in a craft  ]
[                            ][ where no-one ever becomes a master. ]
[     xgrac na fi.muni.cz       ][                   Ernest Hemingway  ]