[sklug] Zhodnotenie 6. víkendu s Linuxom

Pavol Luptak wilder na hq.alert.sk
Středa Březen 20 10:46:38 CET 2002

On Mon, Mar 18, 2002 at 09:55:09PM +0100, Stanislav Meduna wrote:

> :-))) ano, po ktoromsi z minulych lugconov som sa tak vychechtaval
> tusim Gildirovi. Teraz som skoncil rovnako. Naozaj som skusal
> KPresenter - proste to neslo, Staroffice kvoli tomu instalovat
> nebudem a okrem toho som nenasiel nic. Ano, IMHO je v tomto smere
> linux zatial neschopny.

Nechcem podcenovat vizualne moznosti WYSIWYG editorov, ale na existujuce
prednasky (bez dynamickych objektov) sa da vystacit s latexom (v tom ma
podporia myslim aj WWW a Mandos), obzvlast s kniznicou slides. Po vytvoreni
jednej sablony, sa prednasky akehokolvek charakteru generuju velmi rychlo.

Myslim, ze su pochopitelne argumenty oboch stran (co sa tyka snah o
zvysenie profesionality, ako aj co sa tyka ustretovosti voci nadsencom velakrat
v amaterskom prevedeni). IMHO, uplnu profesionalitu si lugcony budu moc
dovolit len vtedy, pokym pre rozne tematicke okruhy prednasok bude dostatocne
mnozstvo kvalifikovanych prednasajucich s dobrym prednesom. Inak je to celkom
hypoteticka situacia (aj v Cechach, kde linuxova komunita je znacna
rozsiahlejsia). O zdokonalovanie sa vlastneho prednesu, profesionality co sa
tyka pripravy/navrhy prednasky, by sa mal v ramci svojich moznosti snazit
kazdy (uz len koli vlastnemu dobremu pocitu z dobre vykonanej prace ;-)

Pavol
[wilder na hq.sk] [http://wilder.sk] [talker: ttt.sk 5678] [ICQ: 133403556]