[sklug] Re: [sklug] Zhodnotenie 6. víkendu

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Středa Březen 20 18:27:08 CET 2002

Marek Grac wrote:

> radamsava,

>         no inkjetove folie su strasne drahe, ale nestacili by aj normalne.
> priznavam, ze sa v tom nejak extra nevyznam, ale nasiel som zhruba taketo
> ceny (bez DPH): (www.attract.sk)

Folie nerieste. Robit s nimi je strasna otrava. Myslim ze dnes uz takmer
kazdy si moze na prezentaciu pozicat notebook a dataprojektor sa zohnat
da.

--
                            Ing. Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                         Project Manager, Business Global Systems a.s.