[sklug] Licencie

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Čtvrtek Březen 21 06:56:31 CET 2002

> Ano. V takom sw ale nemozes pouzit GPL kod.

skr bi som to opravyl tak ze GLP kod moze bit ale svoje patche
spoplatnis. to znamena ze verzia 0.5 je GPL ale moje upravy na 0.6 uz
niesu GPL. takze na nete spristupnis verziu 0.5 a za prachy posles patch
co spravy stoho verziu 0.6 za takychto podmienok mozes pradavat uz
skompilovane verzie za prasule.

podobne sa to robi zo serverom apache, iked tam je to lahsie vdaka BSD
licencii, vela firiem predava web servery ktore su vlastne upravene
apache.

--
Niesom povinny byt taky, aky by som podla ostatnich mal byt.
Je to ich omyl nie moje zlyhanie.