[sklug] Databaza clenov a platenie clenskeho

ondrej.pinka na sk.pwcglobal.com ondrej.pinka na sk.pwcglobal.com
Čtvrtek Březen 21 08:56:12 CET 2002

cafte

aj ked je thread stary, predsa budem reagovat. v bankach existuje trvaly
prikaz na uhradu, staci vyplnit formularik na nete a hotovo, clenske frci
aj samo ;-) ja som to akurat spravil.

op

>-> konecne som ako-tak vycistil databazu clenov a zadal VSETKY 4 platby,
>-> ktore prisli tento rok. Zmazal som vsetkych ktori nezaplatili ani tento
>-> ani minuly rok. Ak som niekoho zmazal omylom, tak sa ospravedlnujem.
>->
>-> Ak sa chcete stat clenmi sklugu (bez ohladu na to ci chcete zaplatit
>-> prevodom alebo v hotovosti az na VZ) a nie ste v zozname, tak sa prosim
>-> zaregistrujte. Ulahcite a zrychlite tym pracu tym nestastnikom, ktori
budu
>-> neskor zadavat platby do databazy.

> imho, keby chodila notifikacia ze treba zaplatit clenske, urcite by
> zaplatilo viac ludi a/alebo (v mojom pripade) skor... nie ze by som rypal
;)

> --
 > Matus "fantomas" Uhlar, uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
 > Warning: I don't wish to receive spam to this address.
 > Varovanie: Nezelam si na tuto adresu dostavat akukolvek reklamnu postu.
 > Linux IS user friendly, it's just selective who its friends are...
 entities other than the intended recipient is prohibited.   If you
 received this in error, please contact the sender and delete the material
 from any computer.