[sklug] Databaza clenov a platenie clenskeho

Čtvrtek Březen 21 11:07:28 CET 2002

-> aj ked je thread stary, predsa budem reagovat. v bankach existuje trvaly
-> prikaz na uhradu, staci vyplnit formularik na nete a hotovo, clenske frci
-> aj samo ;-) ja som to akurat spravil.

viem o tejto moznosti a nemienim ju pouzivat pri platbach nikam. Hlavne ked
ide o nieco co je raz za rok na co sa da zabudnut :)

ja by som tu notifikaciu aj urobil ak mi da dakto access ;)

-> >-> konecne som ako-tak vycistil databazu clenov a zadal VSETKY 4 platby,
-> >-> ktore prisli tento rok. Zmazal som vsetkych ktori nezaplatili ani tento
-> >-> ani minuly rok. Ak som niekoho zmazal omylom, tak sa ospravedlnujem.
-> >->
-> >-> Ak sa chcete stat clenmi sklugu (bez ohladu na to ci chcete zaplatit
-> >-> prevodom alebo v hotovosti az na VZ) a nie ste v zozname, tak sa prosim
-> >-> zaregistrujte. Ulahcite a zrychlite tym pracu tym nestastnikom, ktori
-> budu
-> >-> neskor zadavat platby do databazy.
->
-> > imho, keby chodila notifikacia ze treba zaplatit clenske, urcite by
-> > zaplatilo viac ludi a/alebo (v mojom pripade) skor... nie ze by som rypal

 Fighting for peace is like fucking for virginity...