[sklug] Zhodnotenie 6. víkendu s Linuxom

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Čtvrtek Březen 21 16:30:10 CET 2002

Pavol Luptak wrote:

> Nechcem podcenovat vizualne moznosti WYSIWYG editorov, ale na existujuce
> prednasky (bez dynamickych objektov) sa da vystacit s latexom (v tom ma
> podporia myslim aj WWW a Mandos), obzvlast s kniznicou slides. Po vytvoreni
> jednej sablony, sa prednasky akehokolvek charakteru generuju velmi rychlo.

Jasne. Suhlasim. Ale nechcel som nikoho nutit ucit sa *TeX, lebo potom
by mu uz nezostal cas pripravit si prednasku :-))))) (sam som to skusal,
robil som v tom diplomku).
Ale ked uz niekto *TeX vie, moze to byt skutocne dobry nastroj.

> [...]
> v amaterskom prevedeni). IMHO, uplnu profesionalitu si lugcony budu moc
> dovolit len vtedy, pokym pre rozne tematicke okruhy prednasok bude dostatocne
> mnozstvo kvalifikovanych prednasajucich s dobrym prednesom. Inak je to celkom
> hypoteticka situacia (aj v Cechach, kde linuxova komunita je znacna
> rozsiahlejsia). O zdokonalovanie sa vlastneho prednesu, profesionality co sa
> tyka pripravy/navrhy prednasky, by sa mal v ramci svojich moznosti snazit
> kazdy (uz len koli vlastnemu dobremu pocitu z dobre vykonanej prace ;-)

Nezostava nic ine, len dokonale suhlasit ...

Nikto uceny z neba nespadol (len debilov ako keby zhadzovali) a preto
myslim ze treba dat sancu aj menej skusenym a ze trocha trpezlivosti na
strane posluchacov by bola na mieste.

--
                            Ing. Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                         Project Manager, Business Global Systems a.s.