[sklug] Re: [sklug] Zhodnotenie 6. víkendu

hombre hombre na vlake.army.sk
Pátek Březen 22 06:53:35 CET 2002

On Thu, 21 Mar 2002, Radovan Semancik wrote:

> Mozeme vyskusat, ale predpokladam ze to bude predpotopne zariadenie so
> svetlom slabsim ako ten nas dataprojektor. Rad by som sa mylil, ale asi
> bude nanic.

asi budes mat pravdu, ta sranda sa vola tusim Epidiaskop a prestala sa
pouzivat prave pre slaby svetelny tok
						hombre

--
Prilisna oddanost idealom konci tym ze v ramci boja proti alkolizmu
zastrelis dieta s balickom rumovych praliniek.