[sklug] Databaza clenov a platenie clenskeho

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Pátek Březen 22 13:20:23 CET 2002

Ahoj,

> Pozeral si novy (asi tak z pred 4 mesiacov) iBanking? Tam sa to meni
> uplne lahko, maju na to formular ..... jedine ze by si mal nejaky iny
> ibanking ako mam ja :-)

Hm, tak potom som slepy - ja som to vzdy robil sposobom urob kopiu,
zmen, odosli, zanadavaj, ze datum prvej platby vyjde na sobotu,
posun to o den, odosli znova a stary vymaz :-) Ak uz je nieco,
kde sa len zmeni suma pri nezmenenom zvysku, beriem spat.

Kde to tam presne je?

> A preco ju nespravis?

Lebo kym ma niekto nauci, kde su ake data a ako sa k nim pristupuje,
da mi konto s prislusnymi pravami, ja sa naucim perl a jeho
moduly pre pracu s databazou a potom po mne niekto zrestoruje
znicenu databanku (ak pravda zaloha existuje :-)), tak to ma ten
"niekto" napisane trikrat sam...

> BTW: Ako sa mi fajn papuluje ked uz nie som v SR ... normalne mam z toho
> dobry pocit, ze mozem kludne papulovat bez hrozby ze ma niekto obvini zo
> zaujatosti :-))))

:-)))