AW: [sklug] Lugcon a Sun Tech Days

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Pondělí Listopad 4 16:57:08 CET 2002

On Fri, 2002-11-01 at 01:02, Pavol Luptak wrote:

> U pana Olsaka som mal pred par mesiacmi ustnu skusku z Matiku 6F ;-)
> Urcite vyskusajte profesionalnych kryptologov Tomasa Rosu alebo Vlastimila
> Klimu. Su to velmi ochotni ludia a myslim, ze maju zmysel pre podobne akcie.
> (zohrievam polievacku vlastnej firme ;-)

Ked sa tito pani dohodnu so zvyskom sveta (a medzi sebou), tak by hadam
mohli vyprodukovat aj kvalitnu prednasku :-) Urcite si ich rad
vypocujem.

(BTW, kryptograficka komunita je rozhadana viac ako vyhladovana svorka
psov nad ohlodanou kostou) ... :-)

.. len by som nerad aby sa to zvrhlo na komercnu akciu. Velmi sa mi to
totiz paci ze na lugconoch mozem zabudnut na komercne kaleraby a
rozpravat ako mi huba narastla :-)

Uroven 'vhodnej komercnosti' by som definoval asi takto:

1) logo firmy na slajdoch je OK, kym je nenapadne. Predstavenie firmy v
ramci prednasky by som vsak obmedzil na jednu az dve vety.

2) Predstavenie komercneho produktu by som bral len ak ma priamy suvis s
Linuxom.

3) Komercnu (marketingovu, PR) prednasku by som nebral ani od sponzora
(a hlavne nie od sponzora. Sponzori dodavaju najhorsie prednasky, mohol
by som menovat niekolko velkych a znamych firiem ako odstrasujuci
priklad).

--
                          Ing. Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                      Senior Project Manager, Business Global Systems