[sklug] Prednasky z lugcon7 pisomne?

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Neděle Říjen 6 18:58:18 CEST 2002

Zdravim,

> Chcem sa opytat, ci budu po LugCon-e prezentovane prednasky
> niekde na internete zverejnene?

Predpokladam, ze podobne ako minule sa odkazy / mirrory
objavia na www.sklug.sk. O diskusie, online priklady
a zvlast o _genialny_ sposob prezentacie pana Michala
Kaukica samozrejme pridete.

> Prosim prednasajucich, ak maju svoje prednasky pripravene
> pisomne aby ich zverejnili aj pre tych, ktory na LugCon-e nebudu.

Moje prednasky su na

http://www.meduna.org/testovanie/
http://www.meduna.org/xmlpreprog/

Zaroven by som sa chcel podakovat organizatorom a prednasajucim -
prednasky co som mal moznost vidiet boli velmi dobre a myslim,
ze trend Vikendov s Linuxom je jednoznacne vzostupny.