[sklug] Prednasky z lugcon7 pisomne?

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Pondělí Říjen 7 12:05:30 CEST 2002

Ahoj,

> 1. vsetky prednasky zverejnit dostatocny cas dopredu - ak jeden robi
> prednasku o niecom a niekto iny sa rozhodne mu s tym pomoct,
> moze znacne zvysit uroven/mnozstvo informacii na nej prednesenych
> (alebo to tak zverejnene bolo a mne to len uniklo?)

No, moje na webe boli (okrem ineho ako nudzovy backup,
keby mi zlyhal hardware a.p.), len som nezverejnil URL :-)

Za seba ale mozem povedat, ze o to nemam prilis zaujem - robit
prednasku je vcelku osobna vec, clovek ma o tom nejake
predstavy a diskutovat o tom, co ano a co nie s x dalsimi ludmi
by mi vadilo. A uz vobec nechcem hovorit k foru, kde tu prednasku
uz vsetci citali - naco sa mam potom namahat?

Co sa tyka vazne mienenej pomoci (review a.p.), temy
prednasok a prednasajuci su znami dost dopredu a pokial
mi niekto mailne, nie je problem sa dohodnut.

> 2. zotriedit poradie a umiestnenie prednasok podla prihlasovania sa k nim.
> Nech najprv kazdy vyjadri zaujem a podla toho sa usporiadaju tak aby sa
> zaujimave prednasky prekryvali minimu ludi. A potom ich nepresuvat

Optimalizacia takychto veci nie je sranda a v praxi je asi
nemozna - najlepsie co sa da urobit je urobit tracky tematicky
zamerane. Snaha o to tu vidiet bola a na profesionalnych
podujatiach sa to tiez riesi podobne.

Aj ja by som ale uvital, keby bol program znamy o nieco skor.

> Alebo som sa vosiel do minima ludi ktorych zaujimalo jedno aj druhe?

> 3. kolko z vas bolo na linux vikende ako na sluzobnej ceste? Myslim ze by
> bolo dobre resp. znamkou kvality keby sa tam takto dostalo viac ludi.

Ja som si to napisal do pracovneho casu (co mi je aj tak
jedno, lebo som plateny pausalom :-)), ale skusat vymoct
hradenie nakladov som neskusal.

Zdravi
--
                                                           Stano