[sklug] Prednasky z lugcon7 pisomne?

Pondělí Říjen 7 12:51:52 CEST 2002

-> > 1. vsetky prednasky zverejnit dostatocny cas dopredu - ak jeden robi
-> > prednasku o niecom a niekto iny sa rozhodne mu s tym pomoct,
-> > moze znacne zvysit uroven/mnozstvo informacii na nej prednesenych
-> > (alebo to tak zverejnene bolo a mne to len uniklo?)

-> Co sa tyka vazne mienenej pomoci (review a.p.), temy
-> prednasok a prednasajuci su znami dost dopredu a pokial
-> mi niekto mailne, nie je problem sa dohodnut.

islo mi o to posledne :)

-> > 2. zotriedit poradie a umiestnenie prednasok podla prihlasovania sa k nim.
-> > Nech najprv kazdy vyjadri zaujem a podla toho sa usporiadaju tak aby sa
-> > zaujimave prednasky prekryvali minimu ludi. A potom ich nepresuvat
->
-> Optimalizacia takychto veci nie je sranda a v praxi je asi
-> nemozna - najlepsie co sa da urobit je urobit tracky tematicky
-> zamerane. Snaha o to tu vidiet bola a na profesionalnych
-> podujatiach sa to tiez riesi podobne.

mne islo hlavne o zmeny robene dodatocne, samozrejme je to na organizatoroch
len som to chcel dat na posudenie. Imho sa urobit okno oplati viac ako
prehadzovat/presuvat prednasky.

-> > 3. kolko z vas bolo na linux vikende ako na sluzobnej ceste? Myslim ze by
-> > bolo dobre resp. znamkou kvality keby sa tam takto dostalo viac ludi.
->
-> Ja som si to napisal do pracovneho casu (co mi je aj tak
-> jedno, lebo som plateny pausalom :-)), ale skusat vymoct
-> hradenie nakladov som neskusal.

myslim ze toto je navzajom zavisle... vysoka kvalita prednasok moze dopomoct
k tomu ze to firmy budu brat vazne aj naopak... ale mat nejake informacie
nezaskodi

ja si na buduce (ak bude linux vikend mimo BA) skusim dohotnut sluzobku. Ak
sa to podari dam vediet mozno to pre zmenu pomoze inym...

 I wonder how much deeper the ocean would be without sponges.