[sklug] Prednasky z lugcon7 pisomne?

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Úterý Říjen 8 08:55:19 CEST 2002

Ahoj,

> Imho sa urobit okno oplati viac ako prehadzovat/presuvat prednasky.

Podla mna ani nie - 70 ludi nemajucich hodinu co robit nie je
bohvieco a tak ako Tebe presun koliziu sposobil, mozno ju zase
niekomu inemu odstranil. Teoreticky by sa dalo uvazovat nad
nejakou odlahcenou organizovanou diskusiou ako vyplnenim
programu, ale presun prednasky je asi najpriechodnejsim riesenim.

Este ma tak napadlo: mame uz vyborne presentation-howto,
co takto organization-howto? Urcite sa na vsetkych lugconoch
doteraz vyskytli nejake problemiky, co sa zhanali na poslednu
chvilu - asi nikto z nas sa tym nezivi a tak je to prirodzene.
Napada ma nejaky druh checklistu, ktory by organizatori
mohli prejst, ci na nieco nezabudli - nie kazdy si spomenie
cojaviam na to, ze by sa hodila predlzovacka a dostatocny
pocet rozdvojok, ze v miestnostiach treba skontrolovat, ci je
kam postavit projektor a premietat, ze ak areal tvori 20 budov
na kilometri stvorcovom a pred miestom konania je stavenisko,
cezpolni by radi vedeli, ako trafit ku konkretnemu (a otvorenemu)
vchodu do fakulty / intraku a.p. Mohli by ho zacat robit ti, co
uz lugcon organizovali a nasledne dat na diskusiu. Mozno
by potom bola vacsia sanca ziskat ludi ochotnych pri organizacii
pomoct - dost velky problem je asi chybajuce know-how
a nasledny strach robit nieco, co ovplyvni stovky ludi.

Napad cislo dva: feedback k prednaskam. Na profesionalnych
akciach sa zvyknu rozdavat formulare, kde ludia hodnotia
prednasky z viacerych aspektov - ci im pomozu v dalsej
praci, ci boli zrozumitelne atd. Za odovzdanie vyplneneho
dotazniku potom obvykle nieco dostanu :-) V nasom pripade
by mozno stacilo pridat na stranku kde ludia vyjadruju
zaujem o prednasky aj naslednu moznost ich hodnotenia.
Rozhodne by to zaujimalo mna ako prednasajuceho, ale
tieto informacie su dobre aj pre potencionalnych prednasatelov
ako indikacia, o co je zaujem a aka forma danemu publiku
vyhovuje najlepsie a pre pripadne urcenie tematickych okruhov
pre dalsie akcie.

Napad c. 3: Neviem kto kupoval tie bagety a mineralky, ale bol
to vyborny napad (po tom, ako mi vacsinu ranajok zozrali mravce
na intraku sa to vcelku hodilo :-)) a rad by som sa mu zan
podakoval. Celkom by som uvital, keby sa to stalo pravidlom
a bolo to platene najlepsie zo vstupneho, alebo pripadne z penazi
SkLUG-u.